Ok siis mun peli menee aivan päin vittua mua vituttaa atm niin paljo etten tajua oikeesti,pelaan erittäin vähän käsiä pelaan laatukäsiä korotan pf häviän silti _AINA_ äsken,mulla A8S UTG callaan joku 4 limppaajaa flopista A,2x mun väriä,korotan potillisen vihu maksaa vetää täyskäden riveriltä..minkätakia mulle ei käy ikinä näin minkätakia minä aina häviän vaikka pelaan suhteellisen hyvää pokeria palaillaan yöllä ei tule vittuakaan pelistä taas atm,.,..