Ai saatana nyt on kyl hyvä fiilis tilillä on 150d eli 10x alkusummasta voittoa tullut siis 135d eli ihan mukavasti yhelle päivälle+oon pelannu yhtä pöytää kerrallaan ja toistaseks jatkankin näin pari mielenkiintosta peliä tuli tehtyä vitutti aivan tajuttomasti kyl istua calling stationin oikeella puolella eli en saanu positiota siihen kuin kerran kieroksessa noh jokatapaukses tää samainen kaveri hävis mulle 2biniä seuraavan laisesti mä oon oisko utg 4 pelaajan pöydäs raiseen to .80 kaikki muut foldaa paitti tää station joka callaa J2sel floppiin 245 checkraisesin sen 1 betin to 3 se call turnio 8 mä check se laittaa puol pottia mietin aiempia pelejä sen kanssa ja tajusin et se on aika usein menny all-iniin riveril vaik sielt tulis millane scare cardi eli implied oddsien takia mä callasin tän betin riveri olikuin olikin kurko mä olin outofposition ja chekkasin (pelotti kyl hiema et seki checkkaa) mut mitäs
tää tekikään menee all-in noin  8$ pottiin tiesin että mulla on voittava käsi ja niin olikin 1,8biniä siitä taskuu ja kaveri lähti itkien pöydästä